nära men ändå så långt bort

orkar inte med detta nå mer, när drar vi? några månader står jag ut till värme och stekande sol, eller?
Har gått ner sju kg sen vi var till turkiet.. men nu är det stopp! :) Fast har inte vägt mig sedan jul heller, så har inte sån stor koll på vad jag ligger nu.. jag hade stenkoll varje vecka förut. Det handlar ju inte bara om vikten!! :)
 


det är bra julia!

Härlig bild :D vill utomlands :(

Svar: Åhåå ja, du är då inte ensam! ;)
Julia Eriksson

2013-01-27 | 21:41:21

Hur gjorde du för att gå ner i vikt? :-)

2013-02-01 | 23:21:28

Var gärna med och tävla om en länkning i våran blogg, du har tills på torsdag på dig att anmäla dig till tävlingen. Lycka till och ha en bra söndag! :)

http://homs.blogg.se/

2013-02-03 | 15:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback