9 januari

 Livet leker.. eller nja.. skolan är igång igen och jag skulle inte kalla mig taggad på skollivet. Jag gick hem från skolan efter ett par lektioner för att jag inte mådde bra. Dessutom är mamma dyng förkyld. Jippi. Åkte till akuten strax efter sex för att pappa fick problem med minnet. Ja minnet, men nu är allt bra! Som tur är. Jag och mamma åt plättar till lunch och jag säger bara oohhhh! sketa gött vill jag lova :D Just nu sittligger jag i soffan och har det bra, ska fortsätta med det hela kvällen lång. Får se om mamsen orkar se på film med mig, kan ju alltid hoppas. :)
skulle göra vad som helst för att få åka iväg, nu!! vill ha värme


Wow problem med minnet ? Det lät väldigt allvarligt, hoppas det blev bättre :)

Svar: Ja det blev det, som tur var! :)
Julia Eriksson

2013-01-10 | 10:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback