16 januari

Sitter och fryser.. och myser. Folk lär väl tro att jag gått och dött eller något! Sjuk som jag är, sjuka jullanpullan. Har fortfarande min julstjärna hängandes i fönstret, vill inte ta ner den.. den kan få hänga där hela vintern hahah. :D Nädå men någon gång ska den väl ner hehe, men inte nu ;)
 
Har snöat hela dagen, helt underbart. :) Ska dock få ännu kallare i helgen och nästa vecka.. fyfan då vill man ju inte röra sig utomhus när det är -20!! Ska snart försöka plugga lite, pappa var så snäll och åkte och hämtade lite i skåpet i skolan. Sen ska vi väl käka lite, bara jag och pappa eftersom mamma jobbar kväll. Lite tråkigt faktiskt.. :)
Blev lite bak i helgen, fast bullarna blev så små och inte så många så ska nog knåda lite mer bulldeg i helgen ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback