ny vecka, nya tag

Tjena! Allt bra med er? Känns lite roliga att skriva så nu när ni blivit ett gäng! :) Även om ni suger på att kommentera haha. Men har ni haft en bra start på veckan? För mig har det inte hänt så mycket. Skola, fortfarande utan Sabina.. saknar dig! Har tränat, duschat och ätit. Nu sitter jag i sängen och tycker det är skönt att inte klockan är så mycket. Har inget plugg som måste göras heller. Eftersom vi har nationella proven så blir det inte så mycket annat.. SKÖNT
 
Imorgon är det np i so/historia. Känner bara skjut mig. Bland det sämsta alltså. Är inte gjord för skolan men har ju överlevt hittills. Nu ska jag slå på någon serie och längta till LÖRDAG! :) Kramis


SV; Haha ja eller hur! Ska bli bättre på att kommentera! ;)

2013-04-15 | 19:14:05

Saknar dig också gumman!!<3 tusen kramar

2013-04-15 | 23:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback