en dag i romme

Jag hade en kanon bra dag i romme igår! Grym heldag på skidorna, alldeles blå himmel och knappt några moln. Kunde inte bli bättre. Konstigt att vi inte åkt där tidigare, är ju inte direkt långt att åka. Vi har sagt flera gånger att vi ska åka dit men det har aldrig blivit av. Finns ju ''några'' fler backar att åka i än våran lilla uvbergsbacke hahah. Blev rätt tidig kväll igår efter att ha gått upp tidigt och åkt hela dagen men idag ska jag vara uppe. Måste fan passa på ju. Är så galet skönt att vara ledig. Inte långt kvar till sommarlov nu, snart är vi där! Har inte så mycket planer i veckan förutom träning och på torsdag ska vi på bio. Har väntat ett bra tag på att den ska komma ut på bio för den verkar riktigt bra, skräckfilm it is!
Jag tog fler bilder än dom här men min mobil vill inte sammarbeta med mig som vanligt, men här är några stycken iallafall. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback