away we go

Den 23 maj, inte ens sex veckor dit gaaah (!!) så drar vi utomlands! Hallå vad jag längtar ihjäl mig. Längtar till så mycket och speciellt sommaren så jag snart klöser på väggarna. ;) Fast risken finns att jag troligen kommer missa när klassen åker till Stockholm, går på grönan osv. Om vi ens kommer iväg. Alla andra tidigare klasser har fått åkt iväg. Men jaja, då får det väl vara så. Jag ska då fan vara brun på avslutningen! ;)
 
Nästa helg ska jag även gå vilt loss på shopping. Har inte shoppat på två månader, duktigt av mig! Fast har inte direkt kunnat det heller. Känner hur det suger i shopping tarmen på mig.. ska fasen köpa allt jag ser. ;) Haha nej, men jag behöver en hel del nu och en rejäl shopping dag! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback