älskade helg

Känner ni det? Jag känner det.. det är fredag och vi har en hel helg framför oss. Uuunderbart! Och jag ska inte göra något speciellt.. som vanligt haha. :) Men i veckorna när det är skola och träning som gäller och dagarna svischar bara förbi känns det som, så tycker jag det är sjukt skönt att bara vara. Inte göra något speciellt. Ta dagen som den kommer.
 
Igår färgade jag håret och det blev rött igen, vet inte hur många gånger jag färgat det rött nu haha. Sjukt många iallafall. Jag är grymt sugen på en förändring, men det kommer ta tid eftersom det är så svårt att få bort färgen och jag eftersom jag är så pass röd i mig. Kommer låta det vara hela sommaren så färgen får åka ur så mycket som möjligt och låta solen bleka ur det. Sen i slutet av sommaren, hösten får vi se vad jag hittar på. ;) Fan att det ska vara så krångligt med att byta hårfärg haha. Aja.. men jag trivs ju i mitt röda ändå!


Du passar jätte bra i rött hår :D Jag tror du skulle passa jätte bra i blont hår :)

2013-04-26 | 21:40:54

Förstår dig, jag tröttnade också på det efter ett tag när jag hade det eftersom det är så drygt att färga hela tiden haha :) Men du är ju som sagt skitsnygg i rött hår ;D Passar dig perfekt!

Svar: Åh tack!! :)
Julia Eriksson

2013-04-27 | 14:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback