lördag - och bröllop

Godmorgon. Sitter här mätt som en plätt. Blev väckt imorse sen kunde jag inte somna om.. när man väl får sova!! Vad ska jag skriva.. haha står still. Men det är som sagt bröllop idag och det ska bli så kul! :) Hela tjocka släkten och massor med andra människor. Hoppas jag inte börjar stor böla.. haha, för på min kusins bröllop för två år sedan tänkte jag nej, men jag kommer nog inte gråta osv. Eeehh. Jo. Det gjorde jag kan jag säga. Tårarna bara rann.. så känslofullt och vackert.
 
 Ska väl börja göra iordning mig efter tolv för jag funderar på hur jag ska ha håret. Får se hur det slutar haha. Har en liten aning hur jag ska ha det iallafall. Ha en toppen lördag, det ska jag ha! Puss vi höres. 7 dagar kvar.. ohmy.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback