25 september

Hej! Jag ville mest bara tala om att jag lever.. som dom flesta som läser min blogg redan vet hehe. Jag har iallafall haft en underbar veckan i turkiet! Allt var super. Det enda jag saknade var någon.. blev lite tråkigt mot kvällarna också, det var ett väldigt lugnt ställe. För lugnt för mig faktiskt. Har varit både en underbar och hemsk resa med inte så goda nyheter. Men det var superskönt där borta, sol, bad och MAT. haha fyfan vad man äter. Känns som man bara äter för man inte gör så mycket. Måste fan ha gått upp nåt kilo. Men vad gör det? Det går jag ner så lätt igen. :)
 
Idag var jag tillbaka i skolan igen.. jag har verkligen inte saknat den. Men jag har saknat personerna som gör den. Fattar ni? Höhö vännerna♥ Jag slutade sent som nästan vanligt idag. Har tagit en hyfsat långpromenad och inte hunnit med så mycket mer än det + mat och dusch. Nu har jag bytit om till myskläder och ska väl ta tag i so OCH no som ligger på bordet och väntar. På fredag är vi lediga och då blir det troligen borlänge och leta efter en vinterjacka! Gud vad mys.. gillar faktiskt hösten. Känner att jag inte riktigt har tid för att hålla på och blogga massor så det blir någon gång ibland :) Jävlar vad klockjäveln går fort.. Nu ska jag pina huvet. Hoppas ni har en roligare kväll än mig.


LÄGG UPP BILBOMB FRÅN RESAN!! :-D <3

2012-09-25 | 18:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback