17

Var till högberget idag på nå gymnasiemässa eller vad det var haha. Man fick iallafall gå runt där och kolla på massa olika linjer och inriktningar som finns. Känner dock inte för något mer än handels. Jag vet liksom inte riktigt helt vad jag ska välja. Det är ju så svårt. Jag är 15. Jag vet inte vad jag tycker om och skulle kunna tänka mig att jobba med. Det vet väl inte dom flesta. Det enda mitt huvud går till, det som inte är något speciellt eller vad man ska säga, är handels. Men jag vet inte. Man hinner ju faktiskt fundera på det några månader till iallafall.
 
Kände inte för att göra nånting när jag gick hem från skolan. Kallt och jävligt. Hade även lila läppar sista timmen i skolan för jag var så kall. Som jag alltid får. jätteroligt, eller inte. Men jag kände som vanligt att jag inte kunde hålla ifrån mig att gå till gymmet.. Så jag tog mig en promenad och körde en timme där nere sen var det raka vägen hem och MAT! Sedan dusch och sen har jag inte hunnit med något mer. Dagarna är för korta. Kunde iallafall fått vara några timmar till på dygnet. ;) Får se om pullan här orkar plugga lite. Prov imorgon wiihoo! puss


SV; NEj är du också sjuk? Tack jag ska krya på mig!! <3

2012-10-19 | 10:29:58

SV; Jag gör det lite då och då! Då jag känner för det ahaha!! Men ska nog inte göra så mycket i dag för idag blir det en mys lördag!! <3 Kram på dig <3 :D

2012-10-20 | 14:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback