bärbar

På onsdag är det två veckor sen jag köpte min gobit ♥ Är grymt nöjd med den! En vit/grå samsung 15,6. :)
 
Var så jäkla trött för ett tag sedan så åkte ner till gymmet. Fick skjuts för min jävla mopedjävel går ju som ett lass skit. Helt plötsligt går det inte att gasa, den bara saktar ner. skit roligt. Senast det hände var i lördags vid shell när vi skulle åka och äta. Jag skjutsade erika och helt plötsligt gick det inte att gasa nånting! Ännu en gång!! Så min pappa kom ner och försökte men han fick gå med den hem. Han var tydligen stettig som en gris när han kom hem. Inte konstigt då det BARA är uppför. Pappa håller på och grejar med den nu. Pappa fixar! Jenny och stafne skjutsade iallafall oss, tur att båda dom har moppe! Vart iallafall riktigt pigg på gymmet. ;) Har tagit en dusch och ätit lite.. Nu ska jag bara slappa i soffan. Ha en bra kväll ♦



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback